Záruční servis, reklamace kvality dodávaného zboží nebo služeb, požadavek na montáž, vrácení, případně další úroky. Tyto úkony dnes prodejci v maloobchodu zvládají zdlouhavě a komplikovaně. Proč musí Váš zákazník čekat až 30 dnů na vyřízení požadavku? Proč musí být požadavek hodnocen lidmi, kteří nejsou seznámení s daným produktem nebo problematikou? Ptáte se, jestli je to možné změnit? My tvrdíme, že to jde! Kvalifikovaní terénní agenti mohou požadavky vyřešit rychleji a efektivněji. Potřebují však být organizovaní, jejich úkol musí být jasný a kontakt se zákazníkem musí být snadný. S tímhle vším mu může pomoci aplikace GeoTraxx.

 

Jak může GeoTraxx podporovat proces vyřizování požadavků?

V případě, když si zákazník objedná produkt z internetu, nebo si produkt zakoupí osobně v prodejně anebo si zaplatí za službu, může se stát, že s výsledkem svého nákupu není spokojen. Pokud chce vznést požadavek na reklamaci, vrácení nebo správnou instalaci produktu, má dvě možnosti: poslat zprávu poštou (balík) anebo navštívit fyzicky prodejnu.

S aplikací GeoTraxx existuje i třetí možnost. Zákazník může zůstat v pohodlí domova a požádat prodejce o vyřízení požadavku vzdáleně (kontaktováním call centra nebo zasláním emailu). Prodejce vyšle terénního agenta, který celou situaci vyřeší rychle, efektivně a k spokojenosti zákazníka.

Teď se podívejme na to, jak to je všechno možné za pomoci aplikace Geotraxx!

1. Pokud máte mnoho požadavků, je dobré je uspořádat tak, aby je terénní agenti snadno zvládli. Mnoho požadavků, jeden nástroj – to je GeoTraxx. Terénní agenti dostanou přiřazené požadavky, které patří do jejich oblasti a jejich denní plán bude optimalizován tak, aby se snížili náklady na dopravu. Aplikace také počítá se specializací agentů na jednotlivé produkty či služby.

2. Dispečer může průběžně sledovat práci agentů. Dojde-li během vyřizování požadavků k jakémukoliv zdržení (dopravní zácpy, zpoždění z jiných důvodů), zákazník je o tom okamžitě informován.

geotraxx
tasks

3.Terénní agenti dostávají seznam úkolů každý den.

4.Agenti mohou jednoduše kontaktovat zákazníky pomoci mobilní aplikace.

5.Navigace je pro agenty jednoduchá a mohou si být jistí, že se dostanou na správné místo.

6.Návštěva u zákazníka může být zdokumentována přidáním fotky, poznámky nebo dalších příloh v mobilní aplikaci.

task_list
planned_task
navigation
notes

Co dosáhnete použitím aplikace GeoTraxx?

  • Kratší čas vybavení požadavků
  • Snížené náklady na přepravu
  • Méně navazujících stížností
  • Zvýšená zákaznická zkušenost

Změna stylu vyřizování zákaznických požadavků a použití aplikace GeoTraxx Vám pomůže zvýšit zákaznickou zkušenost a kvalitu poskytovaných služeb a také pomůže aby Vás Vaši zákazníci doporučili jejich přátelům a známým. Chcete se dozvědět více? Neváhejte zažádat o DEMO ukázku jedním z našich expertů na organizaci práce a optimalizaci tras.

satisfied_customer