Vykonává Vaše společnost většinu prací v terénu? Jsou Vašimi zaměstnanci kurýři nebo terénní pracovníci? Pokud odpovídáte „ano“, určitě víte, že efektivní řízení práce pro mnoho zaměstnanců a při mnoha úkolech může být časově náročné. Náš nový produkt, GeoTaskPlanner, pomáhá zkrátit čas potřebný na plánování, organizaci a optimalizaci práce. Jedná se o cloudovou službu s API rozhraním, která pomáhá s plánováním optimálních rozvrhů a tras.
GeoTaskPlanner Vám umožňuje automaticky přiřazovat úkoly zaměstnancům s přihlédnutím na optimální trasu a další kritéria specifické pro Vaše podnikání. Efektivita této služby byla potvrzena implementací do našich řešení GeoTask a GeoTraxx, které slouží na řízení a plánování práce v terénu.
Výsledkem automatického přiřazování úkolů a optimálních tras je efektivnější plánování, nižší náklady na přepravu a nižší produkce emisí CO2. Snižování emisí a ekologie celkově je jednou z hlavních témat většiny současných podnikových strategií, proto je důležité na to myslet i ve Vašem podnikání.
GeoTaskPlanner je dostupný v cloudu, takže je možné tuto službu jednoduše nasadit do 24 hodin a vyhnout se tak nákladům na složitou IT infrastrukturu neobytnou pro vykonávání rozsáhlých optimalizačních výpočtů.